lørdag den 4. oktober 2014

"Vil du se mit pæne hjem?..." Vol. 2

"Vil du se en lykkelig familie..." synger Anne Dorte Michelsen i 'En lykkelig familie'. 
LP'en hvor denne sang er på, kommer en gang i mellem på pladespilleren herhjemme, og hver gang tænker jeg på hvor lykkelig og TAKNEMLIG jeg er! Jeg er gift med manden i mit liv, vi er blevet beriget med to guldklumper og vi er sunde og raske. At vi så også er beriget med vores "pæne hjem", ja det er jeg skide stolt over. At vi tog springet og købte den uslebne diamant på Palægade, og gjorde det fra 'Skrot til Palæ'.... -det har været / er hele arbejdet værd!
 
Hvis du er nysgerrig, så kig med og se hvor langt vi er nået på de to år vi har haft huset :)

Baums Palæ oktober 2014
Det gemte Palæ juni 2012
Kom med indenfor :)

oktober 2014
juni 2012
Skønt med masser af lys

Repos med hyggekrog
juni 2012 cigarkassen
Badeværelset på første sal

juni 2012

Jeppes hule


Theas hule



Forældre hule

Badeværelse i stueetagen
Masser af lys
juli 2012
Skatterens Hyggekrog

juni 2012



juni 2012





Tak fordi du så med så langt!
 
Ja dette er så vores hjem, vil dog lige tilføje at disse billeder er taget en dag, lige efter rengøring og uden børn i huset! I hverdagen lever vi i disse rammer, MED rod og nullermænd :)

 
Husk vigtigst af ALT er kærligheden!
Smil fra Pia
Send en kommentar
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...