søndag den 3. november 2013

Hækle hastigheden...

er hurtig når der hækles med nål 12! Og resultatet ligeså. Se det er da noget tålmodigheden (eller manglende på samme!) kan li....





Jeg blev fristet af stofgarn i Fakta, og søgte lidt rundt efter ideer, hvor jeg faldt over Nordske Rebekkas opskrift på en hængekurv, der sågar er på dansk. Super smart til orden i garderoben, når vi nu går vintertid i møde, med hansker, huer osv.

I opskriften står der nål 10, -det vil jeg stærkt anbefale.. For det første blev min hængekurv alt for stor og "løs" i det, og så rakte en rulle garn ikke!



MEN, nu er jeg kommet i gang med stofgarn, har fået blod på tanden til at hækle mere! Tror næste projekt bliver en af sagerne fra Jeanettes bog eller et tæppe til vores repos, der snart er indflytningsklar :)

 
Nyd søndagen derude,
-nu vil jeg videre med projekt 'lim af trappen'
 
Smil fra Pia
Send en kommentar
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...