søndag den 13. oktober 2013

I am back... Blogtræf kickstart!

Så kommer der (endelig) et lille pip fra mig igen, efter vores eventyrlige bryllup i juni er der sket SÅ meget i vores lille familie. Den største og mest forfærdelige ting er, at vi desværre måtte tage afsked med min far, den 2. september fik han fred, blot 2 1/2 måned efter han fik konstateret kræft. Han blev kun 63 år, den kære Bedstefar... Han blev begravet i en 'skattekiste' (som Thea så sødt sagde og kunne forestille sig) og han kigger nu med oppe fra den store smukke himmel, der nu er blevet en stjerne rigere.
 
Host, NÅ! Men vores liv er jo fortsat, så vi prøver at NYDE hver dag med godt og ondt....
 
I lørdags var jeg til Blogtræf i Toftlund. Den søde Libbie og søde Lena havde arrangeret et super arrangement. Nøj hvor var det hyggeligt at komme ud og få 'Pia tid', møde andre bloggere og få sludret.

 
Super lækker buffet, der overvejende var med søde sager MUMS i butteliv
Jeg havde hæklet en 'Kaj kage nålepude' til Libbie og Lena -de to sy eksperter!
Min gave til pakkelegen, der faldt i god jord hos Heidi
 
 
 
 
 Jeg var så heldig at få Lines gave
TUSINDE TAK, Lækre sager!


Og så blev blogger og jeg uvenner. Kan ikke redigere billederne herinde?! Så her kommer de i mini udgave :(



Kreative kvinder i fuld gang
Jeg spiste (bla Pias lækre cupcakes), hæklede og snakkede
Mit færdige produkt, blev en hæklet Rudolf

 Libbie og Lena havde ordentlig sørget for en stak sponsorgaver.
De glade givere var:
 
 
Alle de fantastiske deltagende blog kvinder
Billede lånt af Mette
 
Tak fordi du læste med!
God efterårsferie til dem der måtte være så heldig.
Smil fra Pia

Send en kommentar
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...