mandag den 6. maj 2013

Polterabend

I lørdags blev manden min og jeg overrasket! Vi havde inviteret hele familien til brunch kl 9.00 i anledning af mandens fødselsdag om søndagen. Kl 9.30 kom en hel flok venner og veninder!
Ærligt talt havde jeg tænkt tanken at denne dag kunne være dagen de havde valgt, men da de ikke kom kl 9.00 og det er en måned til brylluppet, blev vi lidt mundlamme da de stod i døren...

Efter brunchen, fik jeg en huskeseddel udleveret, sammen med et kostume. Fik pakket en taske til ungerne, der skulle hjem til famo og fafa. Og afsted det gik...

Ligner da Madonna på en prik! -Ømt...

 
Det var en skøn, og super hyggelig dag, som de skønne piger havde arrangeret <3


Det var en dag med masser af sjove oplevelser; glaskunst, synge og indspille en sang i studio (GISP), et besøg i lufthavnen, et gensyn i min barndomsby hvor vi dansede linedance (HA!), en smuk aftentur på en 60 år gammel Nimbus (I LIKE!) og en spas afslutning til pyjamasparty med den uartige udgave af et Tupperware party (grrr...)


Prøver at "synge" Madonna 'Like a prayer'. Meget engageret!!!
 
I løbet af dagen blev jeg begavet med de hyggeligste personlige gaver ♥
De sødeste svigerinder, veninder og mor jeg har <3
De sødeste svigerinder, veninder og mor jeg har <3
Da jeg dagen efter kom hjem, var det et par trætte og ikke helt ædrue mænd jeg mødte. De havde haft en mindst ligeså skøn og super hyggelig dag, aften og nat :)
 
Jeg var så heldig at manden min havde lavet en krea gave til mig, taaadaaaaaa:
 
Et stk. lampeskærm!
Tak I skønne picher, for en helt perfekt dag!
Glæder mig så meget til at feste med jer til vores bryllup <3
 
Smil fra Pia
 
Send en kommentar
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...