onsdag den 27. marts 2013

Påske

Så er påskeferien også kommet over vores lille familie.


Thea i fuld koncentration, med vandfarver

Det færdige resultat, mit krea hjerte bliver varmt og STOLT!


Jeppe har også lavet påskepynt, med en del hjælp fra hans søde dagplejer :)

Thea har i BH lavet det store æg, med GLIMMER på ikke at forglemme!
De små æg er fra fakta, passer meget godt til Kählers striber

Træ æg jeg har arvet af min mor, ELSKER dem!



Så kom der også neon i påskepynten

Mon ikke denne kan få folk på gaden til at trække på smilebåndet?!
Theas reaktion var: "ej moar, skal vi have en halskæde på døren? -og så udenfor!" 


Ungerne og jeg er draget mod "syden" for at holde en forkælelse påskeferie hos mormor og bedstefar, mens manden min knokler i huset herhjemme i Gråsten. Det var mandens eget ønske, og det skal han da ikke høre mere for ;)
Kan I alle have en dejlig SOLSKINS påske, i samvær med dem I elsker omkring jer...
Smil fra Pia
Send en kommentar
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...