tirsdag den 26. marts 2013

Bryllupsforberedelser

Om mindre end 3 måneder skal vi kirkelig vies i Gråsten Slotskirke, og jeg glæder mig så meget! JEG skal være prinsesse for en dag, og ved I hvad? KJOLEN er købt!!! Glæder mig SÅ meget til at vise jer den... Synes, for engangs skyld, at jeg er SÅ SMUK :) Jantelov tsk tsk tsk....

Nå, men en af forberedelserne er jo invitationerne. Jeg har været lidt længe undervejs med dem, da jeg havde en forventning om, at få dem lavet i min barsel, inden jeg startede på arbejde igen... Da det ikke blev til, undskyldte jeg overfor mig selv med, at folk kender datoen (da vi er borgerlig gift samme dato for snart 4 år siden) MEN, nu er de lavet og sendt afsted til de inviterede. Jeg har været stærkt inspireret af Mette, hun har flere super flotte DIY'er til både bryllupsinvitationer og meget andet.
Her et lille billede potpourri af min proces:


 
 

 
 


Smil fra Pia
Send en kommentar
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...