lørdag den 16. februar 2013

Fødselsdage i==

I går blev vores guldklump af en lækkerlaps Jeppe 1 år i==

Tænk sig, at det allerede er et helt år siden, vi fik den bedste overraskelse ever...
(til to scanninger fik vi at vide, at vi ventede en lillesøster -men der kom en prins ud til os)

Et par timer gammel og ren kærlighed <3

Jeppe blev fejret hele dagen i går, det var en skøn skøn dag sammen med vores dejlige familie :)
Jeppe fik et låsehus -succes! Og en stol der kan laves om på forskellige måder :) 

KAGE.....
Cupcakes er Pias opskrift -MUMS!

Shuffle book og tøj af faster M og Onkel H
Metal gitter med selvluk af mormor og bedstefar
Tøj af farmor og farfar
Tøj af Onkel P, Tante H, fætter og kusine

Samtidig fejrede vi også mig, da jeg fylde år den 5. februar. Jeg fik penge til bla. tøj -skønt! Og disse hyggelige gaver:
Kort og uglebillede fra min søde nevø Frederik på 7 år!
Gavekort til matas, en dekosprøjte til kager,
neglelak, en akryldåse og parfumeprøver af min bror, svigerinde, niece og nevø

En HAY sætterkasse og pusser der kan varmes i microovnen ;) Af manden min og de to guldklumper
TUSINDE TAK for alle de flotte gaver!
Smil fra Pia
Send en kommentar
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...