mandag den 14. januar 2013

Viktualierum / skat(ter)kammeret

Utroligt at jeg kan være SÅ glad for vores netop istandsatte viktualierum / skat(ter)kammeret, men det er jeg altså. NYDER at tingene har sin plads og at vi altid har "lidt på lager". Nu er køkkenskufferne kun fyldt med de ting vi bruger ofte, og de er til at komme til. Manden min er bare en kanon handymand! Jeg får en ide, prøver at forklare med tegn og fortæl, og vupti han får det fikset. Han kommer så med de mere profesionelle ideer, som en timet ventilator, så rummet altid har den samme temperatur, smart!




MT tæppe

Gulvet er en stor luge, nedenunder har vi øl, sodavand, juice mm

Viktualierrummet, som det så ud da vi overtog huset 
Lidt undervejs i processen

Inden længe viser jeg jer også en anden fiks ide til en opslagstavle jeg har fået manden min til at kreere, den mangler lige at tørre fra den sidste gang maling.

Smil fra Pia 
Send en kommentar
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...