tirsdag den 25. december 2012

Glædelig bag jul

Glædelig bag jul til jer alle. Håber I havde en skøn aften med familien, hvor samvær og kærlighed var i højsædet.


Vi havde en SKØN dag og aften hjemme hos mine forældre sammen med min bror og hans dejlige familie, hvor både børn og voksne hyggede sig! -og vi blev forkælet op til begge ører... Det var måske også lidt vemodigt -da vi fra næste år holder jul hjemme hos os selv og skal derfor til at danne vores egne traditioner med vores børn. Men vi glæder os også!

Den 24. gik bla med; lækker mormor brunch, forberedelser, besøg gammel barndomsveninde, julegudstjeneste, forventningsglæde, kærlighed, mad, vin og bom i rigelige mængder og et gaveorkie uden lige...


Så heldig var Jeppe

Så heldig var Thea

Så heldig var manden min

Så heldig var manden min og jeg
-efter vi fik nyt køkken og induktionskogeplade
 havde vi blot en 1.5 liters kasserolle og en 3 l. gryde.

Så heldig var jeg

Min egen Thea -rapunzel ❤
 
Nu vil vi nyde mellemdagene og knokle en smule, vi er nemlig igang med viktualierummet.
Viser billeder når vi er kommet lidt videre.
 
 
Smil, glæd dig over dagen!
 
☃ Pia
Send en kommentar
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...