tirsdag den 27. november 2012

Entre, et lille kontor og der hvor skabet skal stå...


 



 
 
 
 
 
Så er entreen og det lille kontor, næsten færdig, men det er brugbart! Har bestilt en Verner Panton Flowerpot og en Charles Eames Hang it all, glæder mig meget til at få det hængt op og se det i helheden.
 
I den lille gang indtil badeværelset, hvor der har været skabsvæg og en dør til køkkenet, har vi fået lavet et lille kontor. Om nogle år (-eller 5..10...) skal der laves badeværelse i det hele, men indtil da fungerer det så fint sådan :)
 
Så blev jeg også færdig med det orange skab, det indeholde noget af mit kreagrej. Skønt at få det i fingrene igen, og glæder mig til at komme igang med andre kreating end hæklenålen...
 
I disse dage får jeg julepyntet herhjemme, dem som følger mig på instagram kan følge lidt med (jeg kan findes under ptbaum). Men ligger billeder på bloggen en af dagene.
 
Smil fra Pia
 
 

Send en kommentar
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...