tirsdag den 6. november 2012

Endnu engang beriget...

...arhmen hvor heldig er jeg ikke lige. Har vundet to fantastiske give aways!

1.: En fotosession i studio inkl. to billeder hos www.kyhlfotografi.dk

-Det er hos søde Dorte, der iøvrigt også står bag linsen, jeg har vundet det. TUSINDE TAK! Glæder mig SÅ meget til at besøge Dorte og få foreviget mine skønne unger.

2.: Det fine æblesengetøj fra Småfolk. Vundet hos pyntemynthe og mor, TUSINDE TAK TIL CAMILLA OG SOVEDYRET.DK (-har en SKØN veninde der venter en lille pige, mon ikke hun kommer til at sove bare lidt bedre i dette sæt? ;)

 
Nu hvor jeg har været så heldig at vinde giveaways flere gange, synes jeg det er min tur til at komme med en give away. Så hold øje, en af dagene dukker den op :) 
 
Nyd det flotte efterårsvejr,
smil fra Pia
Send en kommentar
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...