torsdag den 18. oktober 2012

Sådan bor vi...

-og så kom min fine nye tallerkenrække med glasskuffer i.

Turkis tavlelak på bagpladen af øen, er testet af Thea -et helt kridt brugt BUM!



Mit hæklehjørne, som jeg forhåbentligt kommer til at bruge snart...


-og så fik skabet farve, I LOVE IT (når jeg nu ikke kunne få en neon farve!)
 

Også en af de skønheder der blev stående i huset, dog blot malet hvid (endnu..)
Den store Lyngby vase var også en af skatterne, som var i huset -TAK!
Den lille købte jeg til det årlige loppemarked i byen, til 40 kr :)
Ja, nu begynder vi endelig at få en rigtigt hjem -vi nyder det mere og mere for hver dag der går, det har været det hele værd! Snart får I billeder af entreen at se, den er jeg i fuld gang med nu...
 
Ofte er eftermiddagssolen så smukt ind i stuen, så der kan der fanges lækre billeder. Her af guldklumperne <3


 
Tak fordi du ville kigge med :)
Smil fra Pia
Send en kommentar
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...