mandag den 8. oktober 2012

Mit første Blogtræf -men

bestemt ikke det sidste! Nøj hvor var det hyggeligt, tusinde tak til Libbie, Maria og Lene -sikke et flot og stort stykke arbejde.


Vi blev forkælet med hyggelige gaver og i "pakkelegen" var jeg så heldig at få den Lene havde med.
Tusinde tak Maria, det hele er jo lige mig :)

Værtindegaven

Gaven jeg havde med

Til den lækre bruch buffet havde jeg frugt med
Dagens arbejde...
Dagen gik super hurtigt, i skønt selvskab -tak fordi jeg måtte lære nogle af jer bedre at kende! Glæder mig til næste gang :) Det var også en inspirerende dag, hvor jeg fik konstateret at mit næste krea projekt bliver symaskinen.... (for nøj, hvor fik I lavet nogle lækre sager!)

Jeg fik hæklet lidt, det skal blive til grydelapper -opskriften er Jeanettes, der har bloggen Lutteridyl.dk

Jeg havde desværre ikke kamera med, men du kan bla. se billeder HER og HER

Stort smil fra Pia
Send en kommentar
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...