onsdag den 3. oktober 2012

Fra Skrot til Palæ #4 TADAAAA

Så er dagene endelig kommet hvor vi er ved at flytte ind i køkken, alrum og stuen -kan snart ikke få armene ned af jubel og glæde over hvor skønt her er blevet. Vores store arbejde, der har taget længene tid end beregnet (-supprice...) er næsten DONE og vi synes er blevet SÅ FEDT!

Det er blevet bedre end vi turer håbe på, lys lys lys (dog er den triste dag i dag ikke lige med til at vise det på billederne her, men det får I at se senere...)
De store vinduespartier gør det SÅ godt! Så der er plads og rum til alle de farver som vi (jeg) elsker at indrette med :)

Kunne ikke vente med at vise jer billeder, så I må bærer over med rodet, manglende lister, billeder mm.

Alrummet, hvor ungerne har fået masser af plads at lege på. I åbningen er der en rulledør med glaslåger, så vi kan lukke af ind til stuen.

Køkken <3 ELSKER det simpelthen og kan ikke vente med at gå igang med kokkeriet.
Bag på skabsøen skal der en plade med turkis tavlelak på. Og alt rodet på bordet komme til at stå i en smuk tallerkenrække, som kommer i morgen. Den er iøvrigt bestilt hos Tine, der har butikken Thomsons.dk
Glæder mig til at vise jer billeder hvor lyset kommer så smukt ind i rummet :)

Her kommer vi til at nyde så meget skønt selvskab og mad

Digitalt ur lavet af min dygtige mand -han er SÅ sej <3

JO TAK! 2 stk. lamper, en helt NY i org. kasse.
Min søde svigerinde spurgte om det ikke var noget for mig, da de var igang med at rydde op og bare ville ud med den.
Et af de lækre sager arvingerne til huset lod blive stå -grundet og venter på en SKØN farve

Tiden går også med hemmeligheder og forberedelse til blogtræf på søndag
-GLÆDER MIG SÅ MEGET!
 
Stort smil fra Pia
-der nu har et rigtig hjem til hele familien <3
 
PS: vi nyder roen for en stille stund, for næste weekend går vi videre med projekter i huset :) Psstt -det er SÅ FEDT...
Send en kommentar
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...