mandag den 30. april 2012

sTjErNeR


Har i dag modtaget mit seneste køb med posten. Bestilte i fredags disse lækre sager hos EmilyRose og modtog det hele i dag -elsker sådan en service!

Temaet til Jeppes dåb er StJeRnEr, hvor Greengates serie 'Star Multicolour' passer super ind... Ih det bliver så fint. I morgen skal jeg igang med mere pynt, som jeg viser frem når det er færdig (-og det bliver ikke den klasiske blå vugge med barn, mon nogen bruger det endnu?!?)

Håber I alle har nydt det skønne vejr vi har haft i dag -vi kom op på 21,1 grader her i Sønderjylland SKØNT SKØNT SKØNT :)

Jeppe og jeg var ud på en længere gåtur med barnevognen (avs mine fødder er smadret, da jeg valgte at tage nye sandaler på... Typisk!) I formiddags var vi til nogle hyggelige timer i mødregruppen og i eftermiddags var vi nede i det nye hus og vælge hvilke møbler arvingerne gerne måtte lade blive stående. Bla. to karlekammerskabe, et sødt lille bord med skuffer under bordpladen, en diva sofa/chaiselong, to større sminkeborde og lidt andre møbler og sager -så jeg skal igang med malerpenslen og GLÆDER mig meget.

I får lige et par billeder af vores guldklumper.

Jeppe vokser med lynets hast -han er blot 2 ½ måneder og bruger allerede str. 68!
Thea var over 4 måneder inden hun brugte denne størrelse...
"shhh moar, vi skal være stille..."
Smil fra Pia


Send en kommentar
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...