fredag den 16. marts 2012

Dagene løber afsted, og jeg når kun det halve....

-kender I det? Nu er Jeppe musen allerede 1 måned gammel og hvad har jeg fået nået i den tid... Bum bum -været moar på fuld tid! (ikke fordi jeg ikke nyder det, tværtimod!)
Men håber da virkelig snart at vi kan få en rytme ind i dagligdagen, så jeg kan få nået andet end bleskift, amme, vasketøj, lave mad og gøre rent. Savner tiden med min mand, at sysle med diverese krea sager, min alene tid, og BLOGLAND! Jeg prøver at følge med i alle de hyggelige indlæg I kommer med, men det bliver oftest læst fra min smart phone, mens jeg ammer om natten... -og med den kan jeg desværre ikke kommentere :( TRÆLS!


I denne uge har jeg også haft Thea hjemme -med feber og snot! Jeppe og min mand er også ramt af forkølelse. Så jeg er ved at være godt træt, har ikke haft mere end 2 timers sammenhængende søvn. MEN i denne weekend skal Thea på ferie hos farmor og farfar. Så manden og jeg har planlagt kæreste gåtur (selvfølgelig med Jeppe), få café brunch, bare slappe af og få læst en masse indlæg i blogland...

Feberramt og forkølet :(
<3

Ønsker jer alle en skøn solrig weekend!
Smil fra Pia
Send en kommentar
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...