lørdag den 18. februar 2012

Vores store overraskelse

Thea er blevet storesøster



til en lillebror....

I tirsdags havde jeg termin og hen på aftenen begyndte veerne at melde sig. Vi fik mormor til at komme og passe Thea, og onsdag den 15. februar kl. 01.55 fik vi os endnu en guldklump 3785 g. 54 cm
-og noget af en overraskelse. "Tillykke med jeres lille prins" Bom bom....
-efter at vi to gange til scanning har fået at vide at der gemte sig en pige derinde, var vi temmelig sikker, men vi har altså fået os en helt igennem perfekt og så dejlig lillebror <3
Det var en hurtig og intens fødsel, som ved storesøster. Amningen fungerer super og vi nyder vores nye tilværelse, som en familie på fire :)

- Vi måtte jo så lige en tur i tænkeboksen og finde et navn til lillebror, JEPPE <3
- Et smut forbi ønskebørn og købe noget drenget og dermed gjort vores til, at de overlever i 2012 (manden min kunne ikke klare at hans søn skulle transporteres hjem i en fin lilla småfolk dragt samt pink molo fleecedragt jeg så fint havde pakket til "lillesøster") 
- Have tømt tøj kommoden for pink og diverse tøse sager fra værelset
HEHE en fræk lillebror vi har fået os..... (og noget af en udfordring for mig der elsker struktur og orden, men skide sundt for mig)



Thea syntes han er så spændende, og nysser og aer ham i et væk <3
-men samtidig er hun også blevet en tand "yngre" igen og skal have hjælp til ting hun godt selv kan, samt spille lidt fjollet. Men det er kun sundt hun reagere på det.

Det var alt for nu... vil tilbage til barselsboblen og min dejlige familie <3
Smil fra Pia
Send en kommentar
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...