mandag den 6. februar 2012

i== Et år ældre

Thea med munden fuld af slik og prinsesse flag i hånden
"hip hurraaa moar -føs'da til moar"

Kunne i går fejre min 26 års fødselsdag, sammen med hele min skønne familie <3
De kom til brunch og vi havde nogle rigtig hyggelige timer sammen, med skøn mad og kærlig hygge!
Her er et udpluk af de skønne gaver jeg fik -tusinde tak! Jeg fik også penge, som et tilskud til en ny mobiltelefon. Nu må jeg vist hellere komme med på smartphone bølgen :)
De sødeste spinning ørestikker og ring fra manden min
'Fold selv' papirsstjerner fra Djeco (kan købes HER) -samme stjerner jeg lavede til adventskransen se HER
Papir til kreative sager
PINK Pop Phone til mobilen fra Thea <3

Broderi kit, lige fra stof, garn til ring
-glæder mig så meget til at prøve kræfter med det
Jeg havde en skøn skøn dag i går, masser af kærlighed og forkælelse!

Lige til sidst: lillesøster ligger stadig og hygger sig inde i mavsen. Spændende hvornår hun melder sin ankomst.... -da der ikke blev taget nogle billeder af fødselaren, får I her nogle af vores skønne Thea <3


Smil fra Pia
Send en kommentar
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...