tirsdag den 17. januar 2012

Gave fra manden min

Jeg er simpelthen så heldig, har længe snakket om de fine Eva gepo 5000 væghængte vægte samt Eva brødskærer.
De gange jeg har kigget efter dem, er de enten i orange eller brun farve... Så troede det var umuligt at finde i blå/turkis eller hvid farve som jeg ønsker mig meget!
Men så kommer manden min hjem med 3 stk. vægte og en virkelig flot velholdt brødskærer -jeg er SÅ glad og føler mig forkælet...




Så en tur forbi bageren for at købe brød -MUMS, den skærer som en drøm og brødet smager bare bedre :)
Tror det bliver den blå vægt der kommer på væggen, selvom den er bleget i farven... Men nu må vi se!

Smil fra Pia

PS: Det som vi går og pusler med, håber jeg at kunne vise jer i morgen!
Send en kommentar
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...