torsdag den 24. november 2011

Så vi klar til 1. søndag i advent, samt lidt jule-gave-forberedelser

Kender du Kirigami? Jeg har længe sukket efter at komme igang med det, men hvordan og hvorledes det lige skulle gribes an... Men så fald jeg over DJECO, der har lavet et super smart og lige til kirigami sæt. Ta' iøvrigt et kig på deres hjemmeside, ELSKER deres grafik mm -lige til at blive i godt humør af...
På en aften fik jeg lavet disse tre, efter min mening, über cool stjerner.

De er så blevet en del af dette års adventskrans:
Så er vi klar til søndag!

Den anden aften, mens vi ventede på at risengrøden kogte færdig, var Thea og jeg i gang med 'til og fra' kort til årets mange julegaver. Jeg bliver så stolt og nyder at hun har lysten og tålmodigheden til kreative ting.... (pssst, og så nyder jeg da også at hun er så perfektionistisk som sin moar)



Mums, risengrød for første, men bestemt ikke sidste, gang for i år....
Dejlig dag til dig!
Smil fra Pia
Send en kommentar
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...