tirsdag den 8. november 2011

Mere farve i køkkenet

Beklager billedekvaliteten -men i disse triste dage med ingen sol er det ikke til at tage gode billeder
Så kom der mere farve ved spisepladsen i vores køkken. Den gule sætterkasse er faktisk en gammel gammel en. Den er oprindeligt lavet som 'penge skuffe' af min morfar, til deres købmandsbutik for maaange år siden. Hvis I kigger godt efter, kan man se at de 6 øverste rum runder op af, til mønter mm. Men nu har den så fået en omgang maling og tapet fra PiP Studio og min fine Sonny Angels figur passer rigtig fint derind. Tror nok den skal blive fuld med masser af skønne ting og minder med tiden.
Ved siden af har jeg malet og betrukket en gammel opslagstavle, så nu har vi skønne ting at kigge på mens vi nyder måltiderne...

Før billede af opslagstavlen og 'penge sætter kassen'
Jeg nyder at vi får flere farver ind og flere steder i vores hjem, de gør mig glad og osser af energi....
Smil fra Pia
Send en kommentar
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...