onsdag den 5. oktober 2011

Lidt nyt fra hæklenålen

Så blev jeg færdig med 'Yndige Yrsa', er det ikke bare typisk at løbe tør for garn når jeg kun mangler det sidste af en arm... -nå, men heldigvis kunne jeg få samme garn fra samme parti (så fik jeg også lige lært at gemme banderolen -TJEK....)
Jeg bliver mere og mere sikker i mit hækle arbejde og nyder virkelig at sidde med det, og tør kaste mig ud i mere.


                                            Billede fra google

Jeg har hæklet fra bogen: "Vi hæklet sjove amigurumier" af Mia Bengtson, der også har denne blog. I bogen hedder den 'Glad krabat', men syntes mere at min ligner en 'Yndig Yrsa' :)
Denne lille blæksprutte er fra Maja Hansens bog "Hækede dyr".

                                                  Billede fra google
Send en kommentar
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...