tirsdag den 18. oktober 2011

Bage bage bage...


Dagen i dag er bland andet gået med at bage "de go'e" knækbrød (en opskrift jeg har fået af en kollega) -de er super nemme at lave og smager fantastisk. Hvis du skulle få lyst til opskriften deler jeg gerne!

Og så har jeg endelig fået gang i cupcake fremstillingen... Nu er det så også kun et par uger siden jeg var til den hyggelige og lærerige aften med Julia, så nu måtte jeg igang. Og sikke det griber om sig når man først har begyndt, kunne have brugt hele dagen på at dekorere cupcakes...



I morgen får jeg besøg af en skøn veninde og hendes to herlige unger, så der skal der spises cupcake til vi revner :) Selvfølgelig først efter en god bolle! Har netop lige sat bolledejen i køleskabet, en ny opskrift jeg er spændt på at se resultatet af i morgen...

Smil fra Pia
Send en kommentar
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...