mandag den 5. september 2011

Gode køb -og lidt til krea 'to do listen'

I går var jeg til endnu en omgang baby-børnemarked, det er hver gang et tilløbsstykke og jeg får hver gang gode fangster med hjem -til gode penge LIKE!
Denne gang fik jeg dog ikke så meget tøj med hjem i poserne, kan godt se at børn i 2 års alder og derefter slider mere på tøjet og holder kun et barns tid.
Her kommer en billede serie af mine køb til den nette sum af 595 kr for det hele!


Træpuslespil, thesæt til legehuset og ubrugte ikea rammer


ejsikkeleg sæt og en varm huttelihut hue 


Claire natdragte og to melton elefanthuer


pompdelux sæt, molo t-shirt og cupcake shorts


helt nye color kids gummistøvler


Træ legekøkken til legehuset


bord og stolesæt -har ide om noget med tapet, voksdug mm.


dukkehus i træ med en enkelt seng og et par borde -har en ide om noget med tapet, hæklet tæppe osv.
 Jeg er mere end glad for alle tingene og glæder mig til at komme igang med krea projekterne.


Send en kommentar
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...