søndag den 7. august 2011

Jeg har fået en award :)

Dagen vi tog på ferie, tjekkede jeg lige mailen, og havde fået en sød besked fra Sofie med bloggen På Sommerfuglens Vinger, at hun har givet mig en award! Wow, jeg er stolt og rørt :) Tusinde tusinde tak Sofie.

Med awarden følger nogle regler:
Reglerne er følgende:
1) Man skal linke til den man har modtaget Awarden af (og indsætte Award billedet)

2) Man skal give den videre til 5 andre bloggere, der har mindre end 100 faste læsere

3) Man skal svare på 5 spørgsmål
Spørgsmål 1: Hvorfor begyndte du at blogge?

Jeg ventede vores datter Thea og søgte rundt på nettet om bl.a. kreative påfund og kom forbi mange forskellige blogs. På daværende tidspunkt kendte jeg ikke til det at blogge, men blev hurtigt grebet af de kompetente kreative blog damer. Synes at det personlige præg hver især havde, og den gavminde måde at dele sine kreative påfund på var fascinerende. Jeg begyndte at læse fast ved bl.a Rakel først på Fruens Syslerier siden på bare Wunderbar, Julie med Julies kreahule, Camilla med PynteMynthe og Mor og Julia med The Vintage Hausfrau. Efter at have kigget med et års tid tog jeg mod til mig og begyndte med at blogge -og jeg har ikke fortrydt! I er skønne alle hver især og håber en dag at kunne måde Jer til fx. et blogtræf :)
   
Spørgsmål 2: Hvilke blogs følger du?

Hovedsagligt kreative og om indretning -jeg har det bedst med at slutte min dag af med et besøg rundt omkring i blogland. En smule afhænging er jeg vel blevet, -og prøver at prioritere et dagligt besøg.

Spørgsmål 3: Favoritfarve(r)?

PINK, rød, turkis, orange, limegrøn og lilla :) Er blevet så glad for farver, og kan ikke gå ud af døren hvis jeg ikke har mindst én farve på (mest som accessories)

Spørgsmål 4: Favoritfilm?
NYNNE :) Elsker Mille Dinesen i denne rolle. Og så har jeg altså også en hang til de gode gamle danske film, gerne med Gitta Nørby...

Spørgsmål 5: Hvilke lande drømmer du om at besøge og hvorfor?

Hmm, nu er jeg ikke den store rejselystende. Men har da en drøm om at komme til Australien / New Zealand -synes deres natur og kultur er så spændende og anderledes fra vores. Så ville jeg da også gerne til USA, bare fordi man kan alt derover (har jeg en fantasi om...)

Jeg giver Awarden videre til:

Livet på Kvasseberget: Kine er fra Norge og har denne skønne skønne blog med masser af dejlige billeder til at blive i godt humør af

Makværket: Mie har denne fine blog -som jeg næsten lige har opdaget og glæder mig til at følge!
 
Kun lidt om min mand: Christine har denne skønne blog, hun er mor til to dejlige unger hvor den yngste Sigurd er samme alder som Thea

Håber I har lyst til at modtage awarden :)
Send en kommentar
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...