lørdag den 27. august 2011

Hjemmebagt kæmpe franskbrød

Efter inspiration fra Susi med dette indlæg, måtte jeg også prøve at bage franskbrød i Tupperware Ultra Pro. Jeg købte "stegesoen" for nogle år siden, og har kun brugt den én gang. Jeg får den simpelthen bare ikke brugt (kender I det? -at investerer i SÅ smarte ting, som man bare ikke får brugt...) Nå, men nu står den jo stadig i køkkenskabet og i går blev den så luftet.
Jeg brugte opskriften fra Susi, men lavede blot en halv portion. Men til næste gang laver jeg to brød af en halv portion... Se lige det kæmpe franskbrød jeg fik bagt!


Manden min sagde det mindede ham om MIELE reklamen, hvor de tager et K Æ M P E frankbrød ud af ovnen, på strørrelse med MIELE ovnen :)
Men det smagte SÅ lækkert og med skøn skorbe!
Smil fra Pia
Send en kommentar
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...