søndag den 14. august 2011

En venlig sjæl, lidt hæklet og make over

Min kære bror ringede sidste dag og spurgte om vi ville have et legehus -helt gratis! JA TAK :)
Det var hans nabos nabo, der ikke længere brugte det og syntes det var for godt til at smide ud. Dagen efter stod det på en trailer i indkørslen, leveret! Se dét er da næstekærlighed <3

Farmand, mormor, bedstefar og et par gode naboer fik det på plads i haven. Det mangler selvfølgelig lige et par ting, bl.a. en klat maling, så det kommer til at matche huset. Døren skal sættes fast, også skal det indrettes :)


Da Thea så legehuset første gang, sagde hun blot: "Theas hus!" Ja, så var det ligesom afgjort...

En anden ting er grannystripes tæppet, som jeg skrev om her, og som jeg var igang med til Theas nye dukkeseng. Det er blevet færdig og jeg er ok tilfreds med resultatet. Skal lige øve mig mere i at hæfte tråden noget pænere....

Så kan dukkelise sove godt med tæppe på
En tredje ting er en lille make over. Som I kan se her, er de der tændbrikke dutter ikke særlige kønne.
Med lidt tapet fra pip studio og en snor ser det nu sådan ud ved brændeovnen. Ja tænk lige, vi overvejede at tænde op i brændeovnen i går aftes, og vi har stadig kun august... trist! (vi tændte dog ikke op, men hentede dynerne i stedet for)

Smil fra Pia
Send en kommentar
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...