tirsdag den 29. marts 2011

Hækle hjælp...

Der er lidt stille her på bloggen, men jeg har kastet min interesse for hækling. Bom bom, det er tredje gang jeg prøver kræfter med det. Indtil nu har min tålmodighed ikke været til det og jeg har opgivet... Men tror jeg ski det virker denne gang :) -og hold da fast det er hyggeligt! Nyder at kunne side med noget kreativt i SOFAEN med manden ved min side, og ikke skulle arrangere med bord og en masse ting. Nå, men jeg har så lige et spørgsmål, som jeg håber I kan hjælpe mig med.
Når jeg hækler rundt og laver en kædemaske når "ringen" er slut, kommer der er stort hul....
Har kigget en hel del youtube videoer igennem, omkring det med afslutning af ringen og start på ny omgang, og synes jeg gør som dem... Kan ikke lige knække koden, hvad jeg gør galt?! Kan du hjælpe?

De 2 billeder til venstre er "forsiden" og de 2 til højre er der hvor lukningen og kædemaskerne er -kan I se hvor grimt, ufærdigt og skævt det ser ud... (obs jeg har ikke lige hæftet enderne endnu)
Smil fra Pia
Send en kommentar
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...