onsdag den 22. december 2010

Glædelig Jul til Jer alle

Thea kom hjem med disse hyggelige pakker fra dagplejen, som vi i øvrigt er SÅ glad for og værdsætter hende højt! Der var en til hver af os :)

Thea fik et badehåndklæde, far fik en pose med en tegning som Thea har lavet og moar fik et par grydelapper! Fine gaver og jeg glæder mig allerede over at kigge på grydelapperne hver dag. - jeg nyder at Thea endelig kan være lidt kreativ nu, dog er tålmodigheden stadig noget manglende... Men mon ikke det kommer med tiden?!
Lige et lille udpluk af vores mega gaveorgie - syntes godt nok at vi har mange i år. Både hjemmegjorte og købte (Jeg skal nok prøve at blive bedre til at fotografere mine ting INDEN jeg pakker dem ind).
Nyder virkelig at kigge på dem, og er så heldig at kunne se de fleste af modtagerne ansigter når de får dem.

Glædelig Jul til alle Jer derude i Blogland!
Julesmil fra Pia
Send en kommentar
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...